Web
Chat
Back to top

Osećam se sigurno

gde god da se nalazim

Kupovina putnog osiguranja u okviru mBanking aplikacije

  • Nakon plaćanja, polisa je za 10 minuta u vašem inbox-u

  • Putno osiguranje uz Gold i Prestige paket račun

  • Mogućnost osiguranja za celu porodicu

Putujte bezbrižno!

Bez obzira na to da li idete na porodično putovanje, godišnji odmor ili poslovni put, važno je da vodite računa o tome da Vam nepredviđeni problemi ne poremete planove.

Zato vam preporučujemo da pre svakog putovanja obezbedite polisu putnog osiguranja.

NA KLIK OD VAS - Usluga uvek dostupna, bez obzira na to gde se nalazite.

BEZ ČEKANJA - Polisa stiže na Vašu mejl adresu nakon kupovine tj plaćanja za 10 minuta.

GLOBALNA POLISA - Porodično putno osiguranje važi za više od 50 destinacija širom sveta.

 Ulogujte se u Vašu mBanking aplikaciju i u sekciji Proizvodi, pronađite putno osiguranje. Uz samo nekoliko klikova i online plaćanje, polisa stiže na Vašu mejl adresu.

                                                                                    

 

Aktiviraj mBanking 

Proces je toliko jednostavan, da to možete učiniti i usput, dok se krećete ka aerodromu ili kada ste se već udobno smestili na sedište automobila. Nakon plaćanja, za 10 minuta polisa stiže na vašu email adresu. **

 

*UniCredit Banka obavlja poslove zastupanja putnog osiguranja u ime Generali osiguravajuće kuće.

**Plaćanje možete izvršiti putem mbankinga sa dinarskog tekućeg računa. Obavezno označiti nalog kao instant (hitno) plaćanje u mbankingu.

 

Više o detaljima putnog osiguranja možete pronaći na sajtu Generali osiguranja

Osiguranje uz GOLD paket račun

  • Individualno putno osiguranje uz Gold paket račun
  • Putno osiguranje za vlasnika Mastercard Gold debitne kartice do 90 dana u toku godine
  • Suma osiguranja do 15.000 EUR
  • Osiguranje uključuje i skijanje i snoubording, sa osiguranom sumom do 5.000 EUR
  • Ukoliko ste u inostranstvu (Evropa) i zatreba vam pomoć zbog iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja, možete računati na medicinsku asistenciju, evakuaciju i pokriće troškova lečenja u skladu sa uslovima osiguranja

Osiguranje uz Prestige paket račun

  • Putno osiguranje za vas i članove vaše porodice kada putuju sa vama
  • Osiguranje za vas i vašu porodicu do 90 dana u toku godine
  • Suma osiguranja do 30.000 EUR.
  • Osiguranje uključuje i skijanje i snoubording, sa osiguranom sumom do 5.000 EUR!
  • Osiguranjem su pokriveni slučajevi nastali tokom putovanja na teritoriji Ceo svet.

**Više informacija o pokrivenim osiguranim rizicima nalazi se u Predugovornom obaveštenju za osiguranika, koje se obavezno uručuje klijentu, u slučaju da je klijent odabrao da bude osiguran.

Trošak mesečnog vođenja paket računa Gold: 395 RSD.

Putno osiguranje uz Mastercard® World Elite i MasterCard® Business World kartice

  • Kao korisnik dodatne MasterCard World Elite debitne kartice u okviru Prestige paket računa imaćete individualno putno osiguranje koje važi za teritoriju Evrope. 
  • Kada po Vašem  ovlašćenju izdamo dodatnu MasterCard® World Elite debitnu karticu, u okviru Prestige paket računa, korisnik dodatne kartice će biti u mogućnosti da putuje samostalno bez Vašeg prisustva.
  • Osiguranje uz Mastercard® World Business debitnu karticu u okviru paket računa BizPrestige i ProPrestige
    • Osigurana suma 15.000 EUR
    • Teritorija pokrića – Evropa
    • Putujte neograničeno, a do 90 osiguranih dana u toku godine

**Više informacija o pokrivenim osiguranim rizicima nalazi se u Predugovornom obaveštenju za osiguranika, koje se obavezno uručuje klijentu, u slučaju da je klijent odabrao da bude osiguran.

Ako sam vlasnik Gold paket računa da li imam putno osiguranje?

Kao vlasnik Gold paket računa, imate individualno putno osiguranje na raspolaganju. U slučaju da je potrebno da osigurate i ostale članove porodice, možete da kupite i za njih putno osiguranje u okviru mBankinga, ali će vam kao nosiocu osiguranja biti naplaćeno i putno osiguranje za vas, bez obzira što ga imate na raspolaganju u okviru Gold paket računa.

Predlažemo da ovu opciju koristite samo ako ste zaboravili da kupite osiguranje za porodicu, a već ste na putu ka destinaciji.

Koliko košta putno osiguranje ukoliko se kupuje preko mbanking aplikacije?

Cena individualnog putnog osiguranja zavisi od broja dana na putu i zemlje
destinacije. Kalkulator premije putnog osiguranja možete pronaći u okviru mBanking aplikacije, u sekciji Proizvodi kada započnete proces kupovine, a pre nego završite, dobićete tačan iznos, tj cenu osiguranja za zadate parametre.

Koga mogu navesti na istoj polisi osiguranja koju kupujem preko mBankinga?

Polisom možete osigurati do 5-oro maloletne dece i supružnika/partnera.

Gde mogu da proverim uslove putnog osiguranja?

Prilikom kupovine putnog osiguranja, dobijate predugovornu dokumentaciju gde možete na pronađete sve pojedinosti vezano za vaše putovanje.

Da li putno osiguranje mogu kupiti na dan putovanja?

Putno osiguranje možete kupiti dok ste na putu ka destinaciji, preko mBanking aplikacije. U
roku od 10 minuta od potvrde kupovine i izvršenog instant plaćanja, na email vam stiže Potvrda o osiguranju sa Predugovornom dokumentacijom.

Ukoliko sam vlasnik MasterCard platne kartice uz koju se izdaje i putno osiguranje, kako ostvarujem pogodnost?

Uz platnu karticu koja vam donosi putno osiguranje kako za Vas ili celu porodicu, dobijate i personalizovanu Potvrdu putnog osiguranja. 

Šta da radim u slučaju ako mi ne stigne polisa za 10 minuta?

Ako vam polisa ne stigne u roku od 10 minuta, neophodno je proveriti ispravnost email adrese koju ste uneli prilikom kupovine (ako ste menjali iz sistema).

U slučaju da je email adresa ispravna ili da Vam polisa nije poslata na email adresu koju ste uneli, potrebno je pozvati podršku Generali osiguranja na telefon: 011/222-0555.

Da li mi je osiguranje validno ako ga kupim van granica Republike Srbije, tj. u trenutku kad sam stigao/stigla na destinaciju?

Polisu možete ugovoriti isključivo pre nego što započnete putovanje u inostranstvo. Premija se plaća pre početka trajanja osiguranja, unapred i u celosti, a osiguranje važi od momenta prelaska državne granice Republike Srbije pri izlasku, a prestaje u momentu kada osiguranik pređe državnu granicu Republike Srbije pri ulasku.

Da li mogu da kupim putno osiguranje samo za članove porodice, ne i za sebe, jer posedujem individualno putno osiguranje?

Porodično putno osiguranje podrazumeva osiguranja za nosioca osiguranja, kao i za dodatne članove porodice. Nije moguće kupiti samo za članove porodice.

Da li mogu da kupim osiguranje samo za članove porodice, ili mogu i za prijatelja?

Osiguranje možete da kupite za Vas kao nosioca osiguranja i za članove porodice.

Ko sve može da zaključi osiguranje?

Fizičko lice koje je državljanin Republike Srbije, strani državljanin sa prebivalištem
u Republici Srbiji, koji pored državljanstva Republike Srbije ima i državljanstvo neke druge zemlje (dvojni državljani) i u momentu ugovaranja se nalazi u Republici Srbiji.

Od čega zavisi cena osiguranja?

Cena zavisi od teritorije pokrića odnosno geografskog područja za koje se obezbeđuje pokriće, izabrane sume osiguranja, izabranog nivoa pokrića, godina starosti i ugovorenog trajanja osiguranja.

Kome mogu da se obratim za pomoć oko prijave nezgode?

Za pomoć oko prijave nezgode možete se obratiti kontakt centru Generali osiguranja na broj 011/ 222 0 555. Putem Generali Srbija aplikacije, možete besplatno razgovarati sa asistentskom službom u slučaju da vam zatreba hitna medicinska pomoć.

Kada bi trebalo da prijavim nezgodu?

Preporučujemo da nezgodu prijavite u najkraćem roku kako biste što pre prikupili potrebnu dokumentaciju i obezbedili brzu isplatu.

Koga da pozovem, ukoliko mi je potrebna hitna medicinska pomoc?

Ukoliko Vam na putu, u inostranstvu, zatreba hitna medicinska pomoć, odmah se javite
dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu.

Poziv možete uraditi na sledeći način, putem broja telefona +381 11 41 44 104 ili +381 64 82 82 020 ili ukoliko ste na WiFi mreži možete besplatno pozvati kontakt centar Europ Assistance putem linka ili klikom na link, preko četa sa operaterom zakazati pregled.

Da li su članovi porodice za porodično putno osiguranje, osigurani ako putuju bez mene, kao nosioca osiguranja?

Osiguravajuće pokriće za članove uže porodice važi samo kada putuju zajedno sa nosiocem osiguranja.

Koji je maksimalni broj članova porodice koje mogu dodati za osiguranje?

Supružnik ili supruga, odnosno partner/partnerka osiguranika, kao i maksimalno petoro dece starosti do 18 godina u trenutku pristupanja u osiguranje.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo