Web
Chat
Back to top
close

Karakteristike debitnih kartica

Uz pomoć debitnih kartica UniCredit banke, imate jednostavan pristup vašim sredstvima, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, u više od 180 zemalja širom sveta i na preko 700.000 ATM-ova.

Za sve dodatne informacije pozovite Info telefon +381 11 3 777 888 ili nas posetite u ekspoziturama UniCredit Banke širom Srbije.

 

Preporuke za bezbedno korišćenje debitnih kartica
  • Odmah nakon prijema potpišite karticu na označenom mestu na njenoj poleđini.
  • Zajedno sa karticom u ekspozituri banke će Vam, u odgovarajućoj zatvorenoj koverti, biti uručen i Vaš lični identifikacioni broj (PIN). Prilikom korišćenja kartice na POS terminalu, ili bankomatu, unosom PIN-a obavlja se identifikacija korisnika kartice, u cilju veće bezbednosti. 
  • Zbog toga je važno  da Vaš lični identifikacioni broj (PIN) čuvate u tajnosti. Nikada ga nemojte čuvati zajedno sa karticom i nemojte ga saopštavati drugim licima.
  • Ukoliko želite, možete promeniti PIN na bilo kom bankomatu UniCredit Banke, izborom opcije „PROMENA PIN-a”.
  • Postupak promene PIN-a podrazumeva unos postojećeg, a potom unos novog PINa, koji mora da sadrži četri cifre.
  • U slučaju da ste zaboravili PIN, potrebno je da uradite sledeće.
  • Ukoliko niste menjali PIN na bankomatu, potrebno je da u ekspozituri banke podnesete zahtev za „reprint PIN-a”. Štampani PIN će biti dostavljen u Vašu ekspozituru u zatvorenoj koverti, o čemu ćete biti obavešteni.
  • Ukoliko ste menjali PIN na bankomatu, potrebno je o tome obavestiti zaposlenog u ekspozituri, i u tom slučaju će Vam biti proizvedena nova kartica i novi pripadajući PIN, koji će biti dostavljeni u Vašu ekspozituru. O prispeću nove kartice i PIN-a obavestiće vas službenik ekspoziture.
  • Kada plaćate Mastercard karticom, dobićete račun (slip) koji treba da zadržite u Vašoj ličnoj evidenciji. Uvek proverite iznos i valutu na računu (slipu) pre njegovog potpisivanja!
  • Nakon korišćenja kartice na ATM terminalima, vodite računa o tome da ne zaboravite karticu jer će Vam u suprotnom biti oduzeta iz bezbednosnih razloga.
  • Nemojte držati karticu blizu elektromagnetnih izvora (baterija, mobilnih telefona, radijatora). Elektronske informacije na magnetnom zapisu kartice mogu se na taj način izbrisati ili oštetiti, što može prouzrokovati tehničku neispravnost kartice.
  • Ukoliko dođe do krađe ili gubitka kartice, potrebno je da o tome što je moguće pre UniCredit Banku putem telefona: + 381 11 3777 888 koji je u funkciji 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Kartica će momentalno biti blokirana i zaštićena od dalje neovlašćene upotrebe.
  • Ukoliko dođe do izmene Vaših ličnih podataka unetih u Zahtevu za izdavanje kartice, uništenja kartice, njene tehničke neispravnosti, ili ukoliko zaboravite Vaš lični identifikacioni broj (PIN), molimo Vas da o tome obavestite službenika u ekspozituri banke.
  • SMS Card alarm dodatno povećava Vašu sigurnost! Korisnici putem SMS poruke dobijaju obaveštenje nakon svake izvršene transakcije što dodatno smanjuje rizik korišćenja kartica i sprečava zloupotrebe. Dovoljno je da podnesete Zahtev za aktiviranje usluge u najbližoj ekspozituri UniCredit Banke širom Srbije. Usluga se naplaćuje u skladu sa Tarifom naknada platnih i kreditnih kartica za fizička lica i poljoprivrednike.
  • Preporuka je da pre odlaska na duže putovanje proverite stanje na svom računu.

Uputstvo za korišćenje jednokratne lozinke prilikom Internet plaćanja

PLAĆANJE PUTEM INTERNETA KARTICAMA UNICREDIT BANKE PDF 1 MB Preuzmite
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo
Povezane strane

Posebne pogodnosti za korisnike kartica

Paket računi UniCredit Banke