Web
Chat
Back to top

Bankarstvo na vaš način

Od sada oročite štednju ili promenite paket račun jednim pozivom

  • Bez odlaska u banku i traženja parkinga

  • Dovoljan je jedan telefonski poziv

  • Bankarstvo na daljinu uz direktnu podršku saradnika

Imate izbor

Svako obavlja bankarske poslove na svoj način. Sviđa vam se pogodnost korišćenja aplikacija mobilnog ili elektronskog bankarstva, ali vam nedostaje ljudski kontakt.

Od sada vam nudimo i mogućnost ugovaranja štednje i/ili promenu paket računa uz telefonsku podršku uživo. Potrebno je samo da imate registrovanu mejl adresu, kao i aktivnu aplikaciju mobilnog bankarstva.

U UniCredit banci imate opcije - ne morate da izaberete samo jednu!

Vaš izbor

Bez čekanja u redu

   

Jedan telefonski poziv

  

Uz podršku bankara

  

BANKA NA DALJINU U 5 JEDNOSTAVNIH KORAKA

Bez odlaska u ekspozituru

Korak 1

Kontaktirajte UniCredit Banku i dogovorite izmenu paket računa i/ili iznos i ročnost oročenja.

Korak 2

Slanje predugovorne dokumentacije od strane Banke putem mBanking aplikacije.

Korak 3

Usaglašavanje i potpisivanje predugovorne dokumentacije putem mBanking aplikacije. 

Korak 4

Usaglašavanje i potpisivanje ugovorne dokumentacije putem mBanking aplikacije. 

Korak 5

Račun oročene štednje i/ili izmenjen paket račun je otvoren i vidljiv u mBanking aplikaciji.

KAKO DA OROČIM SREDSTVA 

Korak po korak detaljno uputstvo

Korak 1

KONTAKTIRAJTE BANKU

  • Poziv na broj 011 377 09 33
  • Slanje upita na email ServisNaKlik@unicreditgroup.rs
  • U toku razgovora sa bankarom, definišete uslove oročenja 
  • Dobijate sve potrebne informacije u vezi sa procesom oročenja.

 

 

 

 

Prenesi

 

 

Korak 2

SLANJE PREDUGOVORNE DOKUMENTACIJE OD STRANE BANKE

 

• Push notifikacija mBanking aplikacije vas obaveštava da ste primili predugovornu dokumentaciju sa dogovorenim uslovima oročenja:
iznos, ročnost i ostale informacije o uslovima oročenja.

• Klikom na notifikaciju ili na baner u okviru naslovne stranice mBanking aplikacije, pristupate predugovornoj dokumentaciji.

• Pročitajte detaljno sva tri dostavljena dokumenta.

 

 

Prenesi

 

 

Korak 3

USAGLAŠAVANJE I POTPIS PREDUGOVORNE DOKUMENTACIJE

 

  • Nakon pažljivog čitanja svih dokumenata, i potvrde da ste dokumenta pročitali, crvene tačkice će postati zelene i dokumenta će biti spremna za sledeći korak - poptisivanje na daljinu.
  • Potvrda predugovorne dokumentacije se inicira unosom PIN broja kojim pristupate mBanking aplikaciji.
  • Nakon unosa PIN-a,  na ekranu će se pojaviti obaveštenje da je dokumentacija uspešno potpisana.

 

 

 

Prenesi

 

 

Korak 4

USAGLAŠAVANJE I POTPIS UGOVORNE DOKUMENTACIJE

• Nakon potpisivanja predugovora,
pristupa se sličnom procesu potpisivanje ugovorne dokumentacije.

• Ugovornu dokumentaciju dobijate u okviru mBanking aplikacije, kao u prethodnom koraku.

• Nakon pažljivog čitanja ugovorne dokumentacije i unosa PIN broja, ugovorna dokumentacija je uspešno potpisana.

 

 

Prenesi

 

 

Korak 5

RAČUN OROČENE ŠTEDNJE JE OTVOREN

• Nakon uspešnog potpisivanja Ugovora u mBanking aplikaciji
automatski se otvara vaš račun Oročenje.

• Račun je automatski vidljiv u okviru mBanking aplikacije

 

 

Prenesi

 

Najčešće postavljana pitanja

KAKO DA PROMENIM PAKET RAČUN 

Korak po korak detaljno uputstvo

Korak 1

KONTAKTIRAJTE BANKU

• Poziv na broj 011 377 09 33

• Slanje upita na email ServisNaKlik@unicreditgroup.rs

• U toku razgovora sa bankarom, definišete željeni paket račun i dobijate sve potrebne informacije u vezi sa promenom paket računa.

 

 

Prenesi

 

 

Korak 2

SLANJE PREDUGOVORNE DOKUMENTACIJE OD STRANE BANKE

 

• Push notifikacija mBanking aplikacije vas obaveštava da ste primili predugovornu dokumentaciju sa dogovorenim uslovima promene paket računa:
iznos mesečne naknade za paket račun kao i ostale informacije.

• Klikom na notifikaciju ili na baner u okviru naslovne stranice mBanking aplikacije, pristupate predugovornoj dokumentaciji.

• Pročitajte detaljno sva tri dostavljena dokumenta.

 

 

Prenesi

 

 

Korak 3

USAGLAŠAVANJE I POTPIS PREDUGOVORNE DOKUMENTACIJE

• Nakon pažljivog čitanja svih dokumenata, i potvrde da ste dokumenta pročitali, crvene tačkice će postati zelene i dokumenta će biti spremna za sledeći korak - poptisivanje na daljinu.

• Potvrda predugovorne dokumentacije se inicira unosom PIN broja kojim pristupate mBanking aplikaciji.

• Nakon unosa PIN-a,  na ekranu će se pojaviti obaveštenje da je dokumentacija uspešno potpisana.

 

 

Prenesi

 

 

Korak 4

USAGLAŠAVANJE I POTPIS UGOVORNE DOKUMENTACIJE

• Nakon potpisivanja predugovora,
pristupa se sličnom procesu potpisivanje ugovorne dokumentacije.

• Ugovornu dokumentaciju dobijate u okviru mBanking aplikacije, kao u prethodnom koraku.

• Nakon pažljivog čitanja ugovorne dokumentacije i unosa PIN broja, ugovorna dokumentacija je uspešno potpisana.

 

 

Prenesi

 

 

Korak 5

PROMENA PAKET RAČUNA JE IZVRŠENA

• Nakon uspešnog potpisivanja Ugovora u mBanking aplikaciji
automatski se otvara vaš novi paket račun.

• Račun je automatski vidljiv u okviru mBanking aplikacije

 

 

Prenesi

 

Najčešće postavljana pitanja

Detaljni uslovi štednje
  • Paket račun štednje je besplatan

Paket računi UniCredit Banke sa setom usluga
  • Paket račun sa osnovnim uslugama, Standard, Gold i Prestige paket računi

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo