Web
Chat
Back to top

ZAŠTO KORISTITI MOBILNO BANKARSTVO

 

Danas sve radimo koristeći pametne telefone, uključujući i bankarstvo. Mobilno bankarstvo je pogodan način da pratite, vodite i organizujete svoje finansije. U nastavku su najveće pogodnosti koje pruža mobilno bankarstvo u 2022. godini.

 

Pristup banci 24/7

Mogućnost da stvari držite pod kontrolom, a mobilno bankarstvo upravo to  pruža: za razliku od filijale banke, mobilno bankarstvo omogućava da odredite vreme kada pristupate svom računu/sredstvima/banci.

Kod mobilnog bankarstva nema radnog vremena. Koristeći mobilnu aplikaciju, klijenti mogu proveriti svoje stanje na računu, izvršiti novčani prenos, platiti račune, podići novac sa bankomata i još mnogo toga, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelju, gde god se nalazili.

Povrh svega, korišćenje aplikacije štedi vam i vreme, jer za sve navedene aktivnosti ne morate više da dolazite u filijalu. Mobilno bankarstvo vam takođe može pomoći da izbegnete rizik fizičkog kontakta tj rizici povezani sa pandemijom.

 

Bolje rukovanje i optimizacija vašeg novca

Danas se razvijaju napredne aplikacije za mobilno bankarstvo koje će vam pomoći da manje vremena trošite na analizu i planiranje vaših finansijskih tokova.

Na primer, mnoge mobilne  aplikacije nude klijentima opcije koje im pomažu da organizuju svoje finansije i optimizuju koliko novca mogu redovno da uštede. Napredni algoritmi mogu da uoče priliku za uštedu novca ili, pak vas informišu kada prekovremeno trošite, a sve u cilju da se smanje vaši troškovi.

Stvari za koje biste verovatno pitali svog bankara ili pozvali filijalu, su sada dostupne u vašem telefonu na klik od vas.

 

Pogledajte koji je najbolji način da pratite vaše troškove.

 

Pozajmica ili brza plaćanja prijateljima

Kada ste ulogovani u mobilnu aplikaciju, vrlo je lako uplatiti prijatelju/rođacima novac koji mu dugujete po raznim osnovama ili kao poklon za rođendan

Pored mogućnosti uplate koristeći broj tekučeg računa, kod svih banaka je dostupna opcija slanja novca korišćenjem broja telefona osobe kojoj želite da pošaljete novac. Samo izaberete kontakt iz telefonskog imenika i novac je spreman za slanje.

 

Živeti ’’Bez papira,,

Niko ne uživa u dobijanju bankovnih izvoda poštom. Pomoću mobilnog bankarstva, klijenti više ne moraju da dobijaju neželjenu poštu od svoje banke. Ne samo da je dobro za drveće i očuvanje životne sredine, već je i sigurnije, jer osetljive informacije više ne morate bacati u smeće.

 

Bezbednost vaših sredstava

Banke se bave zaštitom vaše imovine, pa i u  interakciji sa  mobilnim aplikacijama. Postoje više nivoa zaštite u procesu korišćenja mobilne aplikacije: Pored inicijalne aktivacije korisničkim imenom i lozinkom, tu je redovno logovanje putem vašeg izabranog PIN koda, kao i mogućnost da se prijavite skeniranjem lica ili otiska prsta kao još jedan način da zaštitite svoj digitalni bankovni račun. Upotreba biometrije za potvrdu vašeg identiteta (skeniranjem lica ili otiskom prsta) je najsavremiji vid sigurnosne zaštite.

To takođe znači da ako vam telefon nestane, niko ne može da pristupi vašim računima osim vas.

 

Dodatne samostalne kontrole

Zamislite aplikaciju za mobilno bankarstvo kao daljinski upravljač za svoj novac. Aplikacija vam omogućava: pored standardnih transakcionih usluga i primanje dokumenata banke, blokiranje i deblokiranje  kreditne kartice, promenu vaših kontakt podataka, kad god želite, sa mesta gde se trenutno nalazite.

 

Ove kontrole postaju sve naprednije i dostupnije  i na vama je da ih aktivirate, deaktivirate ili pak podesite prema vašim preferencijama.

 

I za kraj, važna napomena: Ne funkcionišu sve aplikacije za mobilno bankarstvo dobro. Mogli biste biti frustrirani iskustvom digitalnog bankarstva kod nekih. Sam rad u aplikacijama podrazumeva prekide i kod najboljih.

Takođe navigacija aplikacijama može da deluje zastrašujuće. Nije uvek očigledno koja je funkcija dostupna ili gde se nalazi u aplikaciji.

Dobra vest je da banke neprekidno rade na tome da svoje mobilne aplikacije učine što jednostavnijim I intuitivnijim za korisnike.

Svesni svega navedenog uvek možete da dođete u ekspozituru UniCredit Banke gde će vam Savetnik demonstrirati rad aplikacije ili njenih pojedinih opcija. Takođe pozivom i našeg Kontakt Centra, naši vešti Agenti će vas brzo sprovesti kroz aplikaciju ili traženu opciju.

Kako je rangirana i ocenjenja mobilna aplikacija možete da proverite putem Google play i Apple prodavnica preko interneta.

Ocene se kreću od 1-5. Sve ocene preko 4.0 podrazumeva da su korisnici zadovoljni u pogledu lakoće rukovanja, broja funkcionalnosti i sigurnosti.

Ocene mBanking expert aplikacije, možete pogledati na  linku:

http://onelink.to/dh7ye8

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo