Web
Chat
Back to top

Iza kulisa redizajna mobilne aplikacije UniCredit Banke

U digitalnom dobu, unapređenje i razvoj korisničkog iskustva (UX) je priča bez kraja. Za mobilnu aplikaciju UniCredit Banke, redizajn je  više od promene izgleda, to je korak ka prilagođavanju novim navikama i potrebama naših korisnika.

Ovde otkrivamo zašto smo ušli u taj proces i delimo naša razmišljanja i principe kojima smo se rukovodili.

 

Originalna verzija aplikacije je razvijena 2017. godine i došlo je vreme za ažuriranje interfejsa kako bi zadovoljila evoluirajuće potrebe i preferencije korisnika. U međuvremenu 2021 godine, aplikacije je imala još jedan redizajn, gde smo osluškujući potrebe korisnika redizajnirali naslovni ekran i plaćanja u pravcu da korisniku pružimo brže informacije i opcije koje su mu od značaja u svakodnevnom bankarstvu: uvid u stanje po računima i modele plaćanja koja mu najviše odgovaraju, a koja su u međuvremenu razvijena: instant plaćanja, plaćanje skeniranjem ips koda i uslugu plaćanja Prenesi – plaćanje putem broja telefona.

Imali smo jasan cilj pred nama: unaprediti ključne funkcije mBanking aplikacije koje naši klijenti svakodnevno koriste.

Redizajn UniCredit mBanking aplikacije  je zasnovan na temeljnom istraživanju tržišta, u centru pažnje je korisnik i prati trendove u oblasti korisničkog iskustva aplikacija.

Principi kojima smo se rukovodili su:

  • Interfejs zasnovan na ‚‚card” dizajn principu

Card dizajn nudi kompaktan i efikasan način prikaza sadržaja. Kao kutije pune slatkiša, kartice (slike) omogućavaju pristup većem broju relevantnih sadržaja. Njihov povratak u dizajn aplikacija odražava težnju ka jasnoći i funkcionalnosti.

  • Podržava model rada jednom rukom

Pristupačnost je ključna. Redizajnirana aplikacija osigurava da su ključne funkcije lako dostupne, odražavajući rastuću preferenciju za jednostavnu upotrebu jednom rukom.

  • Ravan (Flat) i realistički dizajn

Kombinacija ravnih pozadina i realističkih dizajnerskih šablona omogućava povezivanje vizuelnih elemenata sa proizvodima. Ovaj pristup čini digitalne interakcije opipljivijim.

  • ‚‚Negative space” pristup

U dizajnu korisničkog interfejsa za mobilne aplikacije, negativni prostor omogućava veću lakoću korišćenja i navigacije unutar aplikacije. Ovaj pristup postavlja fokus korisnika na ključne elemente, smanjuje nivo ometanja i dodaje stil i eleganciju stranici.

  • Prikaz fonta

Efikasna tipografija je suptilna umetnost. Novi dizajn usvaja jasan i čitljiv font.

  • Paleta boja

Od živopisnih do pastelnih, šema boja aplikacije prilagođava se različitim ukusima. Inspirisana brutalizmom, koji menja pravila dizajna, paleta boja obuhvata i hiper-zasićene boje. Za one koji vole minimalističko iskustvo koristimo meke gradijente i pastelne boje.

Redizajn mobilne aplikacije UniCredit Banke nije samo estetski. To je strateški odgovor na  nove trendove u digitalnom svetu, usmeren na poboljšanje korisničkog iskustva, ostajući istovremeno verni našim osnovnim vrednostima jasnoći i funkcionalnosti.

Evolucija mBanking aplikacije od 2017. do 2024. godine

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo