Web
Chat
Back to top

Servis na KLIK

Praktično rešenje koje štedi moje vreme!

  • Dodatno vreme za svoje potrebe

  • Više vremena za posao i klijente

  • Bankarske usluge bez gužve

Vođenje malog biznisa je izuzetno veliki posao. Znamo koliko pažnje i truda ulažete, kako biste stvorili najbolje moguće proizvode i usluge za svoje klijente. Takođe, znamo koliko je teško pronaći vreme za sve privatne i poslovne obaveze i da je svaki trenutak u Vašem danu, jednostavno, dragocen.

Želimo da Vam olakšamo koliko god možemo i omogućimo da svakodnevne bankarske poslove obavljate što brže, lakše i praktičnije, bez odlaska u banku.

Servis na KLIK je tu da vam pomogne da preko mejla, telefona ili mBiznis aplikacije dobijate dnevne izvode, potvrde i informacije o ino transferima. Na taj način možete i otvarati dodatne tekuće, devizne i specijalne račune, a na raspolaganju su vam i mnoge druge opcije, kao što je upit za povoljniji devizni kurs, uspostavljanje elektronskog bankarstva ili zahtev za dodatni POS.

Uz pomoć servisa na KLIK UniCredit Banke, imaćete:

-          Dodatno vreme za svoje potrebe

-          Više vremena za posao i klijente

-          Bankarske usluge bez gužve, čekanja i traženja parkinga

Počnite odmah da koristite ovaj servis i uživajte u dodatnom vremenu koje imate:

 

·       Pošaljite zahtev za neku od navedenih usluga sa vaše registrovane e-mail adrese u sistemu Banke na adresu ServisNaKlik@unicreditgroup.rs

·       Vaš zahtev možete uputiti i telefonskim putem, pozivom na broj  011/ 33 37 390, sa vašeg registrovanog broja u sistemu Banke

 

*Preduslov za korišćenje ove usluge je da prethodno imate registrovanu e-mail adresu i broj telefona u sistemu Banke.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo