Web
Chat
Back to top

Mobilno bankarstvo u biznisu

Sa mobilnim servisima UniCredit Banke pratite vaše poslovanje, 24h dnevno, 7 dana u nedelji samo uz korišćenje mobilnog telefona.

Nova mBiznis usluga UniCredit Banke Vam pruža potpunu kontrolu nad finansijama putem mobilnog telefona. Plaćajte u pokretu, brzo i sigurno, bez ograničenja i sa pristupom računu 24 sata 7 dana u nedelji!

Prednosti korišćenja mBiznis-a

  • Bezbedan i brz pristup finansijama sa svake lokacije i u svakom trenutku;
  • Potpuna kontrola nad finansijama;
  • Plaćanje svih vrsta računa u domaćem platnom prometu na bilo kom mestu u bilo koje vreme, bez obzira na radno vreme ekspoziture;
  • Primanje korisnih informacija (kontakti u slučaju potrebe, razna obaveštenja);
  • Imate uvid u stanje i promete po svim računima;
  • Rad sa šablonima za plaćanja;
  • Locirajte najbližu ekspozituru i/ili bankomat – u zemlji i inostranstvu;
  • “Skeniraj i plati” – slikajte podatake sa uplatnice, bez ukucavanja istih;
  • Pristupite aplikaciji putem otiska prsta – bez unošenja PIN-a;
  • Brza provera stanja – proverite stanje na računu bez prijavljivanja u aplikaciju;
  • Pronađite transakciju po svrsi plaćanja, broju računa i datumu izvršenja.
Aktiviranje mobilne aplikacije
  • Preuzmite i aktivirajte aplikaciju za: Android, iOS;
  • Svi modeli mobilnih telefona koji imaju iOS ili Android operativni sistem novije verzije (definisano na App, odnosno Google Play prodavnici) i pri tome imaju internet pristup, mogu da podrže mBiznis uslugu;
  • Uslugu mBiznis-a možete da aktivirate jednostavno u bilo kojoj ekspozituri UniCredit Banke, na taj način što ćete potpisati zahtev.
  • Nakon aktiviranja usluge, u roku od nekoliko minuta dobićete SMS poruku sa linkom putem kojeg preuzimate aplikaciju. Nakon toga, primićete još jednu SMS poruku sa aktivacijskim kodom.
  • Aplikacija se instalira vrlo jednostavno i brzo. Nakon pokretanja aplikacije neophodno je da unesete aktivacioni kod i Vašu lozinku (korisničko ime), a zatim kreirate jedinstveni PIN kod, koji ćete ubuduće koristiti za pristup aplikaciji.
Aktiviranje tablet aplikacije
  • Svi modeli tablet uređaja koji imaji iOS ili Android operativni sistem (raspoloživo za vezije definisane na Google Play/iOS prodavnici);
  • Uslugu mBiznis-a možete da aktivirate jednostavno u bilo kojoj ekspozituri UniCredit Banke na taj način što ćete potpisati zahtev;
  • Nakon aktiviranja usluge, u roku od nekoliko minuta dobićete SMS poruku sa linkom putem kojeg preuzimate aplikaciju. Nakon toga, primićete još jednu SMS poruku sa aktivacionim kodom. SMS poruka će biti poslata na broj telefona koji unesete prilikom podnošenja zahteva;
  • Aplikacija se instalira vrlo jednostavno i brzo, a pokreće se sa lokacije gde se nalaze i sve ostale aplikacije na vašem uređaju. Nakon pokretanja aplikacije neophodno je da unesete aktivacijski kod i Vašu lozinku (korisničko ime), a zatim kreirate jedinstveni PIN kod, koji ćete ubuduće koristiti za pristup aplikaciji;

mToken, odnosno mobilni token, je softverska aplikacija koju je moguće instalirati na mobilnom telefonu ili drugom uređaju, a služi za generisanje jednokratne lozinke za identifikovanje korisnika. Prilikom korišćenja, od korisnika će se tražiti lična identifikacija unošenjem prethodno definisanog PIN-a. Na ovaj način, aplikacija omogućava korišćenje mobilnog telefona ili drugog uređaja umesto tokena obezbeđujući bezbedan, jednostavan i brz način poslovanja.

 Prednosti korišćenja mToken-a

  •  Radi bez obzira na mrežnu pokrivenost operatera – u zemlji i inostranstvu;
  • Za rad nije potrebno da mobilni telefon ili drugi uređaj budu povezani na internet;
  • Ne zavisi od radnog vremena ekspoziture;
  • Predstavlja zamenu za elektronski token uređaj.
  • Pristupite Online banci;
  • Potpisujete naloge uz pomoć jednokratne lozinke i generisanog QR koda.
Aktiviranje mToken-a
  • Svi modeli mobilnih telefona koji podržavaju iOS ili Android operativni sistem (raspoloživo za vezije definisane na Google Play/iOS prodavnici), a pri tome imaju internet pristup, mogu da podrže mToken uslugu;
  • Uslugu mToken možete da aktivirate jednostavno u bilo kojoj ekspozituri UniCredit Banke, na taj način što ćete potpisati zahtev.
  • Nakon aktiviranja usluge, u roku od nekoliko minuta dobićete SMS poruku sa linkom putem kojeg preuzimate aplikaciju. Nakon toga, primićete još jednu SMS poruku sa kodom za aktivaciju;
  • Aplikacija se instalira vrlo jednostavno i brzo, a pokreće se sa lokacije gde se nalaze i sve ostale aplikacije na vašem telefonu. Nakon pokretanja aplikacije neophodno je da unesete aktivacioni kod i Vašu lozinku (korisničko ime), a zatim kreirate jedinstveni PIN kod, koji ćete ubuduće koristiti za pristup aplikaciji.
MTOKEN ZA MBIZNIS - UPUTSTVO PDF 597kB Download

Brz i jednostavan

  • SMS Info Vam omogućava da 24 sata, 7 dana u nedelji imate pregled stanja na Vašim računima.
  • Ova usluga štedi Vaše vreme i novac, jer ne morate više da kontaktirate operatere u Kontakt centru kako biste saznali da li je novac koji očekujete već uplaćen na neki od Vaših računa.
  • Da biste postali korisnik SMS Info servisa, dovoljno je da imate otvoren bilo koji od Paket računa UniCredit Banke koji sadrži tekući račun, kao i mobilni telefon priključen na neku od mreža u Srbiji!

 

U Okviru SMS info servisa, UniCredit Banka vam nudi sledeće SMS usluge:

  • SMS info (stanje na računu na kraju radnog dana) - mesečna naknada 99 RSD
  • SMS info o uplatama po računu - mesečna naknada 180 RSD
  • SMS na upit (provera stanja na računu i kursne liste putem SMS poruke, za korisnike Telenor, VIP i MTS mreže) - Naknada za pojedinačnu poruku 7,08 RSD sa PDV-om + cena osnovnog SMS-a po jednoj SMS poruci u zavisnosti od operatera.
Poruke na zahtev

Ako niste sigurni koliko novca ukupno imate na nekom od Vaših računa, nakon naše poruke da Vam je uplaćeno još 10.000,00 RSD, jednostavnim slanjem poruke za samo nekoliko trenutaka dobijate izveštaj o stanju i slobodnim sredstvima na računu.

  • Na broj 5332 sa bilo koje mreže poštaljite poruku:
    Primer: STA 12345678901
  • Odgovor koji ćete dobiti:
    Primer: SMS Info: Stanje RSD računa 12345678901 za dd/mm/gg je 15.000,00. Raspoloživi iznos je 12.000,00. Poslednja uplata: 10.000,00, 22/06/07. Objašnjenje: Stanje na vašem računu je proknjiženo stanje, a raspoloživi iznos je proknjiženo stanje umanjeno za eventualne rezervacije (platne kartice, nerealizovani nalozi...)

U slučaju da izgubite mobilni telefon ili promenite broj, molimo Vas da u najkraćem roku obavestite najbližu ekspozituru UniCredit Banke kako bismo predupredili mogućnost da podaci o Vašem računu budu dostupni neovlašćenim licima.

  • za račune u dinarima (tekući račun) nije potrebno da ukucavate ceo broj Vašeg računa! Ako je broj Vašeg tekućeg dinarskog računa (RSD): 170-001234567890165, neophodno je da ukucate samo “STA 12345678901”
  • Za račune u stranim valutama (EUR, CHF, USD...), upisuje se ceo broj sa kartice koju ste dobili prilikom otvaranja računa u UniCredit Banci.

Ukoliko ste korisnik nekog od naših kredita koji su indeksirani stranom valutom i želite da izračunate Vašu mesečnu ratu, ili ukoliko putujete u inostranstvo i želeli biste da kupite, recimo, evre, na Vaš zahtev SMS Info će Vam na Vaš mobilni telefon poslati i kursnu listu! I to ne samo kursnu listu UniCredit Banke, već i kursnu listu Narodne banke Srbije za traženu valutu!

  • Na broj 5332 sa bilo koje mreže pošaljite poruku:
  • Primer: KL EUR
    Odgovor koji ćete dobiti:
  • Primer: SMS Info: UniCredit Bank (EUR), K: 80.692 S: 81.672
    P: 82.652 NBS (EUR) K: 81.417 S: 81.672 P 82.917

Napomene:

Ukoliko želite da dobijete informaciju o kursu za bilo koju valutu neophodno je da ukucate KL TroslovnaŠifraValute, odnosno KL USD ili KL CHF

Na Vaš mobilni telefon dobijate uporedni pregled kurseva UniCredit Banke i Narodne banke Srbije

Skraćenice su sledeće: K- kupovni kurs, S- srednji kurs i P- prodajni kurs

Broj računa koji se nalazi u primerima je izmišljen, molimo Vas da umesto njega koristite svoj broj računa.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo